بزرگترین سایت دانلود

بزرگترین سایت دانلود

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

 
arxiv_www.mihandownload.com.jpg
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. ویندوز XP یکی از موفق ترین پروژه های مایکروسافت بوده و از کاربران بسیاری برخوردار است اما با این وجود ظاهر این ویندوز چندان گرافیکی نبوده و کاربران پس از مدتی از ظاهر تکراری آن خسته شده و در پی تعویض تم و یا تصویر پس زمینه خواهند بود. به همین جهت امروز یک سه تم بسیار زیبای ویندوز Xp را برای شما آماده کرده ایم. این تفاوت این تم ها در رنگ آنهاست و در نکات ریز همگی مشابه هستند. آیکون ها ، منوها و تصاویر پس زمینه ویندوز شما پس از نصب تم دچار تغییراتی می شوند که بی شک از آن لذت خواهید برد. شایان ذکر است که این تم ها به رنگ های سبز ، آبی و قهوه ای هستند که با توجه به سلیقه خود می توانید از آنها استفاده کنید.



توجه:
 پس از استخراج تم از حالت کمپرس فایل های بدست آمده را در مسیر C:\Windows\Resources\Themes کپی کنید.
 

 

 
 


نظرات شما عزیزان:

سامان معروفی اقدم
ساعت23:25---9 بهمن 1389
سلام وبلاگ بسیار جالبی داری سه تا تم ویندوز زیبارا دانلود کردم یه سری هم به من بزن WWW.SAMI2.LOXBLOG.COM

مریم
ساعت22:58---9 بهمن 1389
سلامي به گرمي آفتاب خدمت مدير سايت اول يه تشکر جانانه از زحمات شما دستتون درد نکنه خيلي وقت بود دنبال يه همچين مطالبي ميگشتم خيلي خلي به دردم خورد مخصوصا آرشيو هاي سايتت که حسابي باحال بود منم يه سايتي دارم ميخواستم اگه بشه با سايت شما تبادل لينک داشته باشم مطمينم اينجوري واسه هر دو تا طرف خوب ميشه آمارمون زود زود بالا ميره خب به هرحال اگه مايل به تبادل لينک بودي منو با نام
((بزرگترين پاتوق دختر و پسرای خشکل ایرونی)) لينک کن اينم ادرس وبلاگم http://myfashop.co.cc بعدش تو بخش نظرات وبلاگ من اعلام کن تا درکمترين زمان ممکن منم تورو لينک کنم درضمن يه چيز ديگه ببخشيد ها اينو ميگم اما تو اينقدر واسه سايتت زحمت کشيدي اما هيچ بهره اي از سايتت نميبري منم قبلا ها يه وبلاگ نويس بودم البته در سطح حرفه اي اما بعدش دنبال کسب در آمد از اينترنت رفتم البته موفق هم شدم اگه خواستي ميتوني توام از تجربه هاي من استفاده کني مطمين باش با اين پشتکاري که تو داري حتما موفق ميشي اين آدرس رو هم يه نگاهي بنداز مطمين باش ضرر نمي کني با تشکر منتظر تو هستم ...
http://myfashop.co.cc/ads


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :