بزرگترین سایت دانلود

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 15425
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  1.5 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت تک دانلود دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.5

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

Transfers up to date 02/02/11
NEW LEAGUE: Npower Championship featuring 18 teams with correct kits, squads and formations (All faces set ingame according to reality, all stats corrected etc.)
Boot: adidas Predator X Black/White/Electricity
Faces: Badstuber, Cassano, Delpierre, Emanuelson, Glen Johnson, Hosogai, Luiz Gustavo, Moriwaki, Tadanari Lee, Christian Müller, Rost, Tadic, Träsch, Vidal
Kits: Bordeaux, Brazil, Canada, Chile, Classic England, Classic Germany, Classic Netherlands, CSKA Moskva, Hercules, Hoffenheim, Inter, Kaiserslautern, Norway, Osasuna, Qatar, St. Pauli, Saudi Arabia, Syria, Young Boys Bern
Updated Asia Cup squads for Japan & South Korea
5 Big Leagues (Bundesliga, Premier League, Ligue 1, Eredivisie, Serie A, Primera División) Completed including correct squads, kits, lineups, logos, map locations; All players with correct stats, appearence and boots
Other newly added teams are
All missing Champions & Europa league teams
Fluminense, Gremio & Santos
Standard de Liège & Trabzonspor
3 2nd divisions to choose from in the selector (2. Bundesliga, Npower Championship, Segunda División)
Correct squads, player names & kits for all national teams in the game
New stadiums to choose from in the selector (Imteach Arena, Moses Mabhida Stadium, Schüco Arena)
New adboards
New edit mode hairstyles
New faces (details in the versions' features)
New menus (30 custom menu pics, 2 default Messi themes)
New music (list below)
New referee kits

 

source پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.5 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، اگر چنانچه پچ های قبلی بازی را نصب نموده اید ، به محل نصب بازی رفته و فولدر PES 2011/kitserver را به کل پاک کنید. اگر هم از پج های قبلی استفاده نکرده اید ، نیازی به این کار ندارید. حال به نصب پچ  بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

source پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.5 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2011/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

 

source پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.5 پاسخ به برخی سوالات رایج کاربران:

کاربران عزیزی که در هنگام اجرای بازی ، از بازی خارج میشه و یا اینکه اررور d3dx9 رو دریافت میکنن ، باید دقت کنن که آخرین نسخه directX بر روی سیستمشون نصب باشه. آخرین نسخه رو میتونین از لینک زیر دریافت کنین:
http://dl.downloadha.com/Game/DirectX%20(www.Downloadha.com).rar

کاربرانی که در اکسترکت کردن فایل های فشرده به مشکل برخورد کردن ، دقت کنن که فایل های سایت همگی سالم و تست شده هستند و سپس روی سایت قرار میگیرن. شما میتونین از قابلیت ریکاوری فایل های فشرده استفاده کنین و اگر درست نشد ، مشکل از دانلود شما بوده و باید فایل ها را دوباره دریافت نمایید.

کاربران عزیزی که فایل installer برای اونها اجرا نمیشه ، یا فایل ها رو بد دانلود کردند و یا اگر درست دانلود کردند ، دقت کنن که آنتی ویروس حتما هنگام نصب غیر فعال باشه.
کاربران عزیزی که با مشکل تغییر رنگ در لباس بازیکن ها روبرو هستن ، دقت کنن که حتما آخرین نسخه directX که لینک در بالا موجود هست رو اول دانلود و نصب کنن. بعد دقت کنن که باید عملیات مربوط به kitserver درست انجام بشه که توضیحاتش در پست موجود هست. و سپس بازی رو حتما از محل نصب بازی اجرا کنن و از روی دسکتاپ اجرا نکنن.

 

توضحات: برای اجرای Master League و یا Become A Legend دقت داشته باشید که از Switch استفاده کنید. تصویر زیر ، راهنمای موضوع می باشد. برای مشاهده عکس ، بر روی آن کلیک کنید:

switch pesedit پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.5

 

caution پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.5 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.5 دانلود PESEdit 2011 Patch 1.5:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۷۵ والپیپر با کیفیت بالا از گیاهان سبز را برای شما عزیزان در تک دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

 

75 Green Plants HD Wallpaper مجموعه 75 والپیپر بسیار زیبا و دیدنی از گیاهان سبز باکیفیت HD

 

 

 

password مجموعه 75 والپیپر بسیار زیبا و دیدنی از گیاهان سبز باکیفیت HDپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 75 والپیپر بسیار زیبا و دیدنی از گیاهان سبز باکیفیت HD لینک دانلود – 15.1 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

مجموعه ١٧٣ فونت زیبا و جالب برای طراحی را در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار داده ایم،فونت های این مجموعه با فرمت TTF می باشد.هم اکنون شما می توانید این مجموعه را از تک دانلود ، دریافت کرده و لذت ببرید.

 

best fontss مجموعه ١٧٣ فونت زيبا و جالب براي طراحي

 

 

password مجموعه ١٧٣ فونت زيبا و جالب براي طراحيپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ١٧٣ فونت زيبا و جالب براي طراحي لینک دانلود – 7.7 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

این بار از سایت بزرگ تک دانلود، بازی جدید و جذاب Spb Quads را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این بازی برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Spb Quads بازی جدید و بسیار زیبای Spb Quads 1.02 برای موبایل

 

 

 

password بازی جدید و بسیار زیبای Spb Quads 1.02 برای موبایلپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی جدید و بسیار زیبای Spb Quads 1.02 برای موبایل لینک دانلود – 4.7 مگابایت


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

مجموعه ۱۰ زنگخور جدید و فوق العاده زیبا در سایت تک دانلوددر دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون میتوانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ تک دانلود دریافت کنید.

 

Mobile Ringtones مجموعه 10 رینگتون زیبا و ملایم برای گوشی های موبایل

 

 

 

password مجموعه 10 رینگتون زیبا و ملایم برای گوشی های موبایلپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 10 رینگتون زیبا و ملایم برای گوشی های موبایل لینک دانلود – 3.7 مگابایت

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

مجموعه ۷۰ کلید فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ را برای شما عزیزان در تک دانلود قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

 

kasper keys مجموعه کلیدهای فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 11 بهمن ۸۹

 

 

 

password مجموعه کلیدهای فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 11 بهمن ۸۹پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه کلیدهای فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 11 بهمن ۸۹ لینک دانلود – 100 کیلوبایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

Xilisoft Video Converter Ultimate v6.5.2.125  نام نرم افزاری قدرتمند است که با کمک آن می توانید به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشید و اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کنید . سرعت بالا در تبدیل فرمت ها یکی از قابلیت های اصلی در این نرم افزار است . در ضمن سرعت بالا در تبدیل در کنار کیفیت بالا باعث شده این نرم افزار یکی از بهترین های عرصه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر باشد . وسعت پشتیبانی فرمت های این نرم افزار بسیار زیاد است و برای بخش ورودی و خروجی آن باید توضیحات جداگانه ای داده شود . همچین این نرم افزار در عین حرفه ای بودن رابط کاربری ساده ای دارد .

 

Xilisoft Video Converter Ultimate v6.5.2.125 تبدیل کننده حرفه ای مالتی مدیا با نام Xilisoft Video Converter Ultimate v6.5.2.125

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate v6.5.2.125 :
- تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر فرمت هایی نظیر : AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD,    ۳GP, FLV, VOB , DAT
- استخراج صدای فیلم و ذخیره آن به صورت فایل صوتی
- استخراج فریم های انواع فرمت فیلم به صورت عکس در فرمت های مختلف
- تبدیل عکس به فیلم (قرار دادن چند عکس به دنبال هم و ساخت فیلم)
- ویرایش فیلم به صورت برش، تغییر اندازه، اضافه کردن جلوه های ویژه و Watermark به فیلم و …
- تبدیل فرمت های صوتی به هم فرمت هایی نظیر : MP2, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG, etc
- چسباندن چند کلیپ فیلم به هم

 

source تبدیل کننده حرفه ای مالتی مدیا با نام Xilisoft Video Converter Ultimate v6.5.2.125 توضیحات: برای کرک کردن نرم افزار ، به محل نصب نرم افزار رفته و سپس فایل lxt_xvcu6520125.exe را که در فایل دانلودی شما موجود هست را ، آن جا کپی نموده و سپس اجرا نمایید. پس از اجرای آن ، به اجرای برنامه اصلی بپردازید و با هر نام و یک کد ۴۰ رقمی ، نرم افزار را رجیستر کنید.

 

password تبدیل کننده حرفه ای مالتی مدیا با نام Xilisoft Video Converter Ultimate v6.5.2.125پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل کننده حرفه ای مالتی مدیا با نام Xilisoft Video Converter Ultimate v6.5.2.125 لینک دانلود – 29.65 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

google chorme مرورگر سريع و قدرتمند Google Chrome 9.0.576.0

 

 

ویژگی های کلیدی Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- ترجمه صفحات به زبان های مختلف
- و …

 

password مرورگر سريع و قدرتمند Google Chrome 9.0.576.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگر سريع و قدرتمند Google Chrome 9.0.576.0 لینک دانلود – 23.2 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

 

Internet Download Manager v5.19.Build 2 نسخه نهایی محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager 6.05 Final + Retail

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager :
– سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷
- و …

 

source نسخه نهایی محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager 6.05 Final + Retail توضیحات: برای کرک کردن نرم افزار ، دقت کنید که ابتدا حتما نرم افزار به طور کامل بسته شده باشد. برای اطمینان از این موضوع ، دقت کنین که آیکن نرم افزار از قسمت کنار ساعت شما هم حذف شده باشد. سپس فایل اجرایی موجود در فولدر Patch را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید . سپس بر روی دکمه Patch کلیک کنید و فایل اجرایی نرم افزار را انتخاب کنید و تایید کنید.

 

password نسخه نهایی محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager 6.05 Final + Retailپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه نهایی محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager 6.05 Final + Retail نسخه Final – 4.27 مگابایت | لینک کمکی

download نسخه نهایی محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager 6.05 Final + Retail نسخه Final Retail – 4.2 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲


source دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، به اکسترکت بپردازید. سپس به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack در دی وی دی شماره ۲ بازی  را ابتدا از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل اجرایی که به شما می دهد را در محل نصب بازی  کپی  و با فایل اصلی بازی جایگزین کنید و سپس بازی را اجرا کنید. دقت داشته باشید که هنگام اکسترکت کردن بازی ، آنتی ویروس شما غیر فعال باشد تا فایل های موجود در فولدر Crack در دی وی دی شماره ۲ بازی به عنوان ویروس شناسایی نشده و پاک نشوند. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند ، تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۲۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۳۰ بهمن ماه فعال خواهد بود. ولی لینک های سرور Direct Link قسمت "دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی" تا ۱۵ اسفند ماه فعال خواهند بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

 

download دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ دانلود DVD شماره ۱ بازی:

دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۲ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۳ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۴ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۵ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۶ :      Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

 

 

download دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ دانلود DVD شماره ۲ بازی:

دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Fileserve    Duckload    Sharehoster    Direct Link

- دانلود کرک نهایی Fairlight Crackfix بدون مشکل در اجرای مرحله هفتم بازی

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

AceTranslator  نام نرم افزاری است که به راحتی  توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را  از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی  ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

نسخه جدید مترجم قدرتمند متن Ace Translator 8.0

 

 

 

password نسخه جدید مترجم قدرتمند متن Ace Translator 8.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید مترجم قدرتمند متن Ace Translator 8.0 لینک دانلود – 1.27 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

دانلود AVG Anti-Virus پیشنهاد سایت تک دانلود به شما است. این آنتی ویروس که حالا در ردیف های اول آنتی ویروس های برتر دنیا قرار دارد خیلی وقت است که نزدیک به 110 میلیون کاربر را در سراسر دنیا از آن خود کرده است. وقت آن رسیده است که آنتی ویروس ای وی جی را نیز امتحان کنید تا قدرت این نرم افزار آنتی ویروس را درک کنید. AVG Anti-Virus 2011 دستخوش تغییراتی شده است که باعث شده از نظر کاربر دوست داشتنی تر به نظر آید و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

AVG Anti-Virus 2011 11.20 Build 3152 Final - دانلود آنتی ویروس AVG 2011

قابلیت های نرم افزار AVG Anti-Virus 2011 11.20 Build 3152 Final

  • دارای بخش LinkScanner برای محافظت شما و بررسی لینک های موجود در اینترنت به منظور پاک سازی جستجو در شبکه جهانی اینترنت
  • برنده جوایز برتر در بخش آنتی ویروس در مقایسه شرکت های نرم افزاری مختلف
  • مراقبت از رایانه شما در مقابل خطرات ناشی از جستجو در اینترنت
  • بیش از 110.000.000 کاربر رجیستر شده در سرتاسر جهان
  • قابلیت کنترل امنیت شما در شبکه های اجتماعی
  • نصب و کاربری بسیار آسان
  • مراقبت از سیستم در مقابل ویروس , کرم, تروجان, صفحات اینترنتی خطرناک و ...
  • قابل نصب بر روی ویندوز های : ایکس پی , ویندوز 2000, ویندوز ویستا, ویندوز 7
  • مناسب نصب بر روی یک رایانه شخصی و جهت استفاده غیر تجاری
  • بخش LinkScanner در این ورژن بروز رسانی شده و خطاهای بسیاری از آن رفع شده است.

دانلود

دانلود رایگان AVG Anti-Virus 2011 11.20 Build 3152 Final

(حجم : 137.02 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

بازی Red Faction II جناح قرمز 2 به سبک تیر اندازی اول شخص یک بازی قدیمی ساخته شده در سال 2003 است. این بازی با گرافیک بالا در زمان خود داستان زیبایی را با خود یدک می کشد. داستان در مورد 15 سال آخر دیکتاتوری Sopot است که کل اجتماع جامعه جهانی را تحت الشعاع قرار داده است. خونخواهی های وی باثت شده کشور در فقر و جنگ دست و پنجه نرم کند. او تمامی سربازان خود را به میدان می فرستد و کشته شدن آنها برایش مهم نیست و فقط پیروزی در جنگ را خواهان است. دیکتاتور به ذهنش می رسد با استفاده از فناوری نانو سربازان ویژه ای را دوره دهد و آماده سازد که بتواند دنیا را در دست بگیرد. نام این گروه جناج قرمز است. امیدواریم از دانلودبازی تیراندازی اول شخص جناح قرمز لذت ببرید.

Red Faction II PC Game - بازی تیرانداز جناح قرمز

سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • سی پی یو: Pentium 4 1GHz
  • رم: 256 MB
  • گرافیک : 32 مگابایت یا بالاتر
  • DirectX 8.1 یا بالاتر
  • سیستم عامل: 98/ME/2000/XP
  • موس
  • کیبرد

دانلود

دانلود رایگان Red Faction II PC Game

(حجم : 179.79 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

DDD Pool یک بازی سه بعدی واقعا زیبا با گرافیک واقعی که شما را داخل بازی کرده و ساعت ها محو آن میکند.بازی بیلیارد
شما می توانید در دو حالت رقابت و تمرینی بازی کنید. در حالت تمرینی آن هیچ قانونی وجود ندارد و شما می توانید به هر شکل و از هر طرف که می خواهید به توپ ضربه بزنید. تمرین هم برای آشنا شدن با بازی و هم برای کسانی که در زاویه گیری برای ضربه زدن به توپ مشکل دارند بسیار مهم است. دو مدل بازی 8-ball و 9-ball وجود دارد که می توانید با کامپیوتر و یا اشخاص دیگر بازی کنید. کامپیوتر شامل چندین سطح سختی می باشد با تعیین هر کدام می توانید خود را برای مبارزات سخت آماده کنید.

شما همچنین حالت 8-ball و 9-ball را در حالت رقابتی آن نیز دارید. در رقابت 8-ball شما باید 14 توپ زرد و در آخر توپ شماره 8 را در کوتاهترین زمان ممکن به گل برسانید. اگر مرتکب خطایی در بازی شوید 15 ثانیه جریمه شده و توپ دست حریف می ماند. رقابت 9-ball نیز مانند 8-ball می باشد اما با این تفاوت که باید به ترتیب شماره توپ ها را به گل برسانید.
DDD Pool به شما اجازه انتخاب سه اتاق متفاوت با جزئیات کامل را می دهد. گرافیک عالی بازی امکان تغییر زاویه ضربه زدن (با نگه داشتن شیفت و حرکت موس) و ناحیه ضربه بر روی توپ (با نگه داشتن کنترل و حرکت موس) برای داشتن کنترل دقیقتر بر روی توپ را می دهد. به طور کل یک بازی کامل و زیبا می باشد که می توانید از سایت نرم افزار ی دانلود رایگان دریافت کنید.

DDD Pool 1.2 - بازی بیلیارد سه بعدی

قابل اجرا در سیستم های:
سیستم عامل: Windows 98, Me, 2000, XP
حافظه: 64MB
شتاب دهنده: DirectX 8.0
گرافیک: 16MB 3D Video Card
سی پی یو: 400MHz

دانلود

دانلود بازی بیلیارد سه بعدی

(حجم : 11.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل :

www.fdl.ir
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

 براي امروز يك بسته 31 تايي از جديدترين و زيباترين تم هاي سوني اريكسون k750در نظر گرفيتم.از آنجايي كه اين گوشي جزء پرفروشترين هاي سال 2007 شركت سوني اريكسون بوده است تصميم گرفتيم كه اين مدل را انتخاب كنيم.انشاالله در آينده تم هاي بسيار زيادي از گوشيهاي w550 و گوشي w810 سوني اريكسون نيز براي شما دوستان محترم آماده خواهيم كرد.اميدواريم لذت ببريد.نظرات شما باعث دلگرمي ماست.

www.freedownload.ir - www.fdl.ir سوني اريكسون k750

دانلود

دانلود

(حجم : 4.10 مگابايت)
رمزرمز عبور :
www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

امروز قصد معرفی نسخه جدید یکی از با تجربه ترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود در زمینه فشرده سازی را داریم، WinZip Pro 14.5.9095 نام این نرم افزار فشرده ساز حرفه ای و قدرتمند می باشد. به جرات می توان گفت WinZip اصلی ترین و مطمئن ترین نرم افزار ( دانلود وینزیپ ) در زمینه فشرده سازی فایل ها در سیستم عامل ویندوز می باشد. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار راحتی استفاده از آن می باشد و همچنین عرضه ویژگی های منحصر به فرد دیگر منجر به این شده است که این نرم افزار بعنوان ابزار طلایی در زمینه فشرده سازی معروف باشد.

طراحی نسخه جدید WinZip Pro 14.5.9095 یکپارچگی عمیقی با ویندوز پیدا کرده است و با آخرین نسخه ویندوز یعنی ویندوز محبوب 7 بهترین تعامل را داراست و با ویژگی های ابتکاری خود، امنیت و راحتی را در فشرده سازی بسیار بهبود داده است و پیشرفت چشمگیری داشته است. نسخه جدید از ظاهر و قالب زیبای Microsoft Office 2010-Style Ribbon بهره میبرد که کار با نرم افزار را بسیار لذت بخش و آسان نموده است که توسط این ظاهر جالب شما تمام قابلیت های کلیدی و کنترل های موجود را به راحتی در دسترس خواهید داشت. قابلیت مهم دیگر نرم افزار فشرده ساز WinZip Pro 14.5.9095 پشتیبانی از قابلیت های موجود در ویندوز 7 همانند: Libraries, Jump Lists, Explorer Preview, Touch Screen Gestures میباشد که یکپارچه سازی و سازگاری کامل این نرم افزار با این ویندوز محبوب را نشان می دهد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

WinZip Pro 14.5.9095 - دانلود وینزیپ نرم افزار فشرده ساز حرفه ای

ویژگی های کلیدی نرم فزار WinZip Pro 14.5.9095 :

  • وجود ظاهر زیبا و واسط کاربری راحت و جدید ( Microsoft Office 2010-style ribbon )
  • سازگاری کامل با Windows 7 و پشتیبانی از قابلیت های موجود در ویندوز ( Support Windows 7 )
  • وجود دکمه زیپ جهت فشرده سازی سریع و مستقیم فایل ها ( Zip Button )
  • قابلیت کدگذاری حرفه ای جهت اعمال پسورد بروی فایل های محرمانه (Encrypt )
  • قابلیت استخراج سریع و اتوماتیک آرشیوهای فشرده ( 1-Click Unzip )
  • قابلیت بازگشایی فایل ها از داخل آرشیو فشرده با نرم افزارهای پیشفرض ویندوز ( Open With )
  • قابلیت نمایش سریع محتوای فایل های فشرده زیپ در ویندوز اکسپلورر ( Zip file previewer )
  • قابلیت گرفتن پشتیبان بصورت فشرده از دسکتاپ، تصاویر دوربین های دیجیتالی، اسناد، ایمیل ها ( Backup )

دانلود

دانلود رایگان WinZip Pro 14.5

(حجم : 14.17 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل :
www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

نگاهی که به سری گوشی های نوکیا تا چند سال اخیر می شد نگاهی کاملا حرفه ای بود. اما هم اکنون رقبای این شرکت با ارائه گوشی های زیبا و کاربرپسند توانسته اند سهمی از بازارهای جهانی را از آن خود کنند. این رقابت باعث شد تا نوکیا بر فشار رقبای خود مانند سونی اریکسون، اچ تی سی، سامسونگ و ... مسلط شود و روند تولید خود را افزایش دهد. در همین میان بود که نوکیا N97 رونمایی شد و همه انگشت به دهان از تماشای آن لذت می بردند و این بار نیز بازهم سری N نوکیا بود که توانست مانند قبل قدرت این شرکت را به رخ جهانیان بکشاند. دانلود رایگان به دلیل استقبال گرم شما از بسته تم قبلی نوکیا سری 60 بسته ی تم زیبا و کاملا حرفه ای دیگری را برای کاربران همیشه همراه خود فراهم آورده است. این تم های زیبا در بسته ای شامل 10 تم ، مناسب برای گوشی های نوکیا سری 60 با دقت صفحه 240x320 می باشد. دانلود این بسته تم زیبا را به همه شما عزیزان هدیه می دهیم.

Beautiful Nokia S60 Themes  - تم های زیبا و حرفه ای نوکیا سری 60

دانلود

دانلود رایگان تم های زیبا و حرفه ای نوکیا سری 60

(حجم : 14.38 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل :
www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

بازی فوتبال یک بازی بسیار مهیج و گروهی است که در تمامی دنیا علاقه مندان خاص خود را دارد. بازی جذابی که تا زمانی که سوت پایان زده نشود هیچ کس از نتیجه بازی آگاه نیست. این بازی به نوبه خود سختی ها و دشواری هایی دارد که افراد عادی از آن بی خبر هستند و این ورزش را به عنوان یک ورزش پر درآمد اما بسیار آسان می دانند. در کنار بازی فوتبال که در زمین و با تماشاگران بسیار زیاد برگزار می شود علاقه مندان نیز مایل اند که مهارت های خود را در این رشته ورزشی افزایش دهند. به همین دلیل بازی فوتبال یکی از پر مخاطب ترین بازی های کنسول ها به شمار می آید که هر ساله علاقه مندان بسیاری چشم به انتظار نسخه جدید آن می نشینند. بازی جاوا فوتبال واقعی 2011 سری جدید و جذاب بازی فوتبال است که این بازی گوشی خاطرات خوش شما را زنده می کند. این بازی موبایل جاوا که یک بازی گوشی می باشد با ویژگی هایی از جمله توانایی بازی گروهی از طریق درگاه بلوتوث، گرافیک فوق العاده، رخ دادن صحنه های واقعی در گیم و غیره از محبوبیت بسیار زیادی نزد هواداران برخوردار است.
با دانلود
بازی فوتبال مشاهده خواهید کرد که در این نسخه از بازی موبایل مانند سایر نسخه های قبلی گرافیک بازی Real Football 2011 بهبود یافته و نسبت به گذشته گیم زنده تری را شاهد هستید. با دانلود بازی فوتبال Real Football 2011 همچنین مشاهده خواهید کرد بازیکن هایی که در فصل نقل و انتقالات جابه جا شده اند به تیم های جدید خود اضافه شده اند. هم اکنون وب سایت دانلود نرم افزار رایگان به تمامی کاربران عزیز خود این بازی جاوا را پیشنهاد می کند. پسوند این بازی موبایل jar می باشد که در گوشی های زیر و صفحه نمایش های زیر به خوبی قابل اجراست. نوکیا: S40v3: 240x320 N6300 , S40v5: 240x320 , S40v5 Lite: 240x320 N5000 , S60v2: 176x208 N70 , S60v3: 240x320 N73 , S60v3:240x320 N82 N95 , S60v3: 240x320 N95 , S60v3: 320x240 E71 , S60v3: 352x416 N80 , S60v5: N5800 و سونی اریکسون :Sony Ericsson: 176x220 W810i , Sony Ericsson: 240x320 K800i. امیدواریم که با دانلود بازی جاوا فوتبال بتوانید نهایت لذت را همراه با گوشی های خود ببرید.

Real Football 2011 java Mobile Game – بازی جاوا فوتبال واقعی 2011

دانلود

دانلود رایگان بازی جاوا فوتبال واقعی 2011

(حجم : 8.3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل :
www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

آیا تا به حال شده است که بخواهید چند دسکتاپ مجازی با تنظیمات مختلف و همچنین پیکربندی های دلخواه را به طور همزمان داشته باشید و بتوانید بر روی هر Desktop عملیات مورد علاقه خود را در همان Desktop انجام دهید؟ اگر به این گونه است، وب سایت نرم افزار تک دانلود، نرم افزار Portable Dexpot را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این نرم افزار پرتابل مدیریت دسکتاپ ، مانیتور شما را به 20 مانیتور با محیط های کاری مختلف تقسیم بندی می کند. این نرم افزار مدیریت دسکتاپ با ایجاد فضای کاری بیشتری به شما این امکان را می دهد که به سرعت بین این فضاهای کاری سوئیچ کنید. به عنوان مثال، شما می توانید در دسکتاپ شماره 1 به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید، در دسکتاپ شماره 2 به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، با استفاده از دسکتاپ شماره 3 به فایل ها و نرم افزار های واژه پردازی خود رسیدگی کنید و یا می توانید به دسکتاپ شماره 4 برای انجام بازی زیبایی که اجرا کرده اید سوئیچ کنید. در واقع شما می توانید چند دسکتاپ را در یک لحظه در صفحه نمایش خود داشته باشید.
با این نرم افزار
ساخت چند دسکتاپ مجازی می توانید در هر دسکتاپ آیکون های مختلف، تصاویر پس زمینه، استارت آپ ها، و خیلی از موارد دیگر را مختص همان دسکتاپ پیکربندی کنید. کاربرانی که نوت بوک و یا Tablet و UMPC دارند که شاید صفحه نمایش کوچکی با رزولوشن پایین تری داشته باشند می توانند به بهترین نحو ممکن از این نرم افزار های دسکتاپ مجازی استفاده مفید بکنند. این نرم افزار دسکتاپ در ویندوز های XP/2000/Vista/7 به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد. امیدواریم که با دانلود نرم افزار Portable Dexpot که نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) آن نیز می باشد بتوانید نهایت لذت را از این نرم افزار بسیار جالب ببرید و داشتن چند دسکتاپ مجازی را برای اولین بار تجربه خواهید کرد.

Portable Dexpot 1.5.6 Build 1351 - نرم افزار استفاده همزمان از چندین دسکتاپ

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ساخت دسکتاپ مجازی

(حجم : 2.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل :
www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

بوگاتی (Bugatti) شرکت خودروساز فرانسوی با عملکرد بالا است. این شرکت در سال ۱۹۰۹ توسط نابغه‌ای ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی و به منظور تولید خودروهای سفارشی و خاص تاسیس شد ولی با شروع جنگ جهانی دوم این شرکت نیز مانند بسیاری دیگر از شرکتهای هم دوره خود با شکست مواجه شد. شرکت بوگاتی در سال ۱۹۹۸ توسط فولکس واگن خریداری شد و تولید بسیار محدودی دارد. سایت تک دانلود برای شما 40 والپیپر ماشین بوگاتی با سایز 1600*1200 پیکسل آماده کرده است که امیدواریم از دانلود این تصاویر لذت ببرید.

40 New Bugatti Cars Wallpapers - 40 والپیپر ماشین بوگاتی

دانلود

دانلود رایگان والپیپر ماشین بوگاتی

(حجم : 18.32 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

بازی مرحله ای Deepica همانند سایر بازی های مرحله ای جذابیت بسیاری دارد. سایت تک دانلود این بازی را به صورت قابل حمل یا پرتابل در اختیار شما قرار داده اشت. این بازی پازلی دیپیکا دارای بیش از 200 مرحله جذاب است. در هر مرحله با از بین بردن توپک های رنگی امتیاز های جذاب و سرگرم کننده ای به شما می دهد. این بازی روی ویندوز xp و ویندوز ویستا و seven نصب می شود و با یک سی پی یوی قدیمی 600مگاهرتزی کار می کند و 128 مگابایت رم بیشتر نیاز ندارد. امیدواریم از دانلود بازی از fdl لذت ببرید.

Deepica Portable Game - بازی مرحله ای دیپیکا

دانلود

دانلود رایگان Deepica

(حجم : 23.00 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

اینبار از سایت تک دانلود ، مجموعه ٣تم بسیار زیبا برای گوشی های سری ۶٠ ورژن ٣ نوکیا را گردآوری و منتشر نموده ایم.این تم ها از کیفیت بالایی بر خوردار هستند.امید است با دریافت و استفاده از این تم ها لذت ببرید.

 

3theme s60v3 مجموعه ٣تم بسيار زيبا براي گوشي هاي سري ٦٠ ورژن ٣ نوكيا

 

 

password مجموعه ٣تم بسيار زيبا براي گوشي هاي سري ٦٠ ورژن ٣ نوكياپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ٣تم بسيار زيبا براي گوشي هاي سري ٦٠ ورژن ٣ نوكيا لینک دانلود – 2.7 مگابایت


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

بی تردید بازی Road Rash هنوز پس از ۱۴ سال میتواند برای بسیاری از دوستان جذاب و خاطره انگیز باشد در این بازی شما به عنوان موتور سوار در مسابقه ای شرکت میکنید که از شهری آغاز و به شهری دیگر خاتمه میابد . در این مسابقه که بخشهایی از آن در شهر و بقیه در جاده صورت میگیرد موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید ضمن عبور از آنها بتوانید از سایر شرکت کنندگان پیشی گرفته و  سرانجام در صورت مهارت کافی در موتور سواری مسابقه را برنده گردید. هدایت موتور با دگمه های فلش بر روی کیبرد صورت گرفته و برای بقیه دگمه ها راهنمایی کافی در بازی موجود میباشد . گرافیک ، صدا و …. متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی گردیده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا میباشد
زمانی که نسخه کامل این بازی در سال ۱۹۹۶ منتشر گردید انقلابی در بازیهای کامپیوتری به شمار میرفت و امروز تنها یادآور خاطرات قدیم دوستانی میباشد از مدتها پیش به این گونه بازیها علاقه نشان میداده اند. این بازی دارای حجم بسیار کم ۵ مگابایت می باشد و تیم دانلودها امیدوار است از این بازی لذت ببرید.

 

roadrosh دانلود بازی خاطره انگیز و مهیج Road Rash قابل حمل

 

source دانلود بازی خاطره انگیز و مهیج Road Rash قابل حمل توضیحات: به منظور اجرای این  بازی تنها کافی است  از پوشه Road Rash  فایل demorash.exe  را اجرا فرمایید.

 

password دانلود بازی خاطره انگیز و مهیج Road Rash قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی خاطره انگیز و مهیج Road Rash قابل حمل لینک دانلود – 4.5 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

حتمآ اکثر شما مجموعه نرم افزاری آفیس را میشناسید و همانطور که می دانید این مجموعه شامل نرم افزارهایی است که برای نگارش متن بکار گرفته می شوند. آفیس محصول کمپانی بزرگ برنامه نویسی جهان یعنی مایکروسافت میباشد که تا به حال نسخه های مختلفی از آن را روانه بازارهای جهانی کرده است. ۳ سال گذشته را شاید بتوان بدترین دوران مایکروسافت از بدو آغاز فعالیتهای آن به شمار آورد زیرا این کمپانی با ساخت ویندوز ویستا، محبوبیت خود را تا حدودی در میان کاربران از دست داد و دلیل آن هم ضعف های بسیار زیای بود که در ویندوز ویستا به چشم میخورد. اگر چه مایکروسافت برای انتشار این ویندوز تبلیغات عظیمی را در سراسر دنیا انجام داد ولی این تبلیغات هم تاثیر چندانی در فروش این سیستم عامل نداشت. اما مایکروسافت با انتشار ویندوز سون مجددآ محبوبیت از دست رفته ی خود را در میان کاربران بدست آورد و شاید یکسال اخیر را بهترین دوران مایکروسافت قلمداد کرد زیرا قبل از انتشار ویندوز هفت صحبت هایی در رابطه با انتشار نسخه ی جدید مجموعه آفیس در سال ۲۰۱۰ شده بود. تیم دانلود ها نسخه ی کم حجم از مهمترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های افیس از قبیل Microsoft Exel , Powerpoint ,  Word را برای شما اماده ساخته است.

 

office دانلود نسخه قابل حمل افیس 2010 Microsoft Office 2010 Portable

 

source دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2 توضیحات: این مجموعه فقط دارای نرم افزار های پرکاربرد افیس از قبیل Exel , Powerpoint ,  Word میباشد.

 

caution دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare       

 

 

 

 

 

 

Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare       

 

 

 

 

 

 

Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare        Direct Link


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

Folder Encryption Fairy همه ی ما اطلاعاتی را در حافظه های کامپیوتری خود نظر هارددیسک ، فلش مموری و … ذخیره می کنیم که دلیل انجام این کار حاکی از اهمیت آنها برای ماست . گاه برخی از این دادها به دلیل محتوای خود برای ما ارزش بیشتری پیدا می کنند تا جایی که فقط دسترسی خود را به آنها می طلبیم و به دلیل وجود حساسیت بالا ، می خواهیم تا با استفاده از روش های مختلف آنها را از دسترس افراد غیر دور نگاه داریم . سیستم عامل ویندوز  به طور پیش فرض یک راه را برای ما قرار داده است که آن نیز مخفی کردن فایلها و پوشه ها به صورت معمولی می باشد حال آنکه با توجه به آشنا بودن بیشتر کاربران از این قابلیت ، دیگر نمی توان همانند گذشته با اطمینان خاطر از آن استفاده نمود . از این رو می بایست به دنبال گزینه ای مطمئن و جایگزین گشت . اگر در این زمینه می خواهید وسواس زیادی به خرج دهید پیشنهاد می کنیم تا برنامه ی قدرتمند Folder Encryption Fairy را امتحان کرده و در صورت تمایل آن را برگزینید چرا که این نرم افزار  با داشتن حجمی بسیار پایین ، تمامی امکاناتی را که گونه های مشابه آن در اختیارتان قرار می دهند ، در کنار یکدیگر گرد آورده و با محیط کاربری بسیار ساده ی خود ابزار های مختلف را به سادگی در دسترس کاربر قرار می دهد . این نرم افزار برای حفظ امنیت اطلاعات شما ، چندین روش مختلف را آماده کرده است که می توانید بنا به نیاز و خواسته ی خود از آنها استفاده نمایید . محافظت به وسیله ی پسورد ، مخفی سازی و رمزگذاری کردن فولدر ها همان کارهایی است که برای محافظت از اطلاعات به آنها نیاز خواهید داشت و خوشبختانه همگی در این برنامه جمع گشته اند . کافیست تا پوشه ی دلخواه را انتخاب کرده و بر روی روش مورد نظر کلیک کنید ؛ به همین سادگی پروسه تامین امنیت به پایان رسیده و می توانید با خیال راحت هرچه را که می خواهید انباشت کنید . پشتیبانی Folder Encryption Fairy  از تمامی ویندوز های Win98/me 2000/XP/2003/Win Vista/Win 7 جای هیچگونه بهانه گیری را برای منتقدان خود باقی نگذاشته است و می توانید با هر ویندوزی که دارید ، نهایت استفاده را از آن ببرید .

 

Folder Encryption Fairy قفل گذاري بر روي فولدر ها با Folder Encryption Fairy 4.3

 

 

password قفل گذاري بر روي فولدر ها با Folder Encryption Fairy 4.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download قفل گذاري بر روي فولدر ها با Folder Encryption Fairy 4.3 لینک دانلود – 1.2 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از مهمترین فایل های خود مانند موسیقی، عکس های یادگاری، نرم افزارها و … در اثر اشتباهی از بین رفته و پاک شده اند.  ویندوز با ارسال آن به Recycle Bin یا همان سطل آشغال، امکان بازگردانی و ذخیره مجدد فایل یا پوشه پاک شده را همچنان حفظ می‌کند. اما زمانی که فایل‌های انتقال یافته به سطل آشغال را حذف می‌کنیم یا زمانی که با استفاده از کلید میانبر Shift+ Delete فایل‌ها را به طور مستقیم و بدون انتقال به سطل آشغال پاک می‌کنیم، ویندوز دیگر قادر به بازیابی و بازگردانی فایل‌های پاک شده نیست. بازیابی اطلاعات پاک شده ازسیستم ها امروزه به کمک نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر می باشد.نرم‌افزارهای متنوع و گوناگونی وجود دارند که کاربران سطوح مختلف، حتی کاربران مبتدی را قادر می‌سازد تا بسیاری از اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. استفاده از این نرم افزارهای بازیابی و ویژگی های موجود در آن ها در چنین مواردی به کاربران یاری می رساند.UNDELETE Enterprise نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاک شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و … می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در  بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فرمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود.

 

Active Undelete 7 Enterprise بازگرداني اطلاعات از دست رفته با Active Undelete Enterprise 7.3.003

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active@ Undelete Enterprise 7.3.003 :
- قابلیت بازیابی اطلاعات پاک‌شده، آسیب دیده بر اثر خطاهای مختلف نرم‌افزاری
- قابلیت بازیابی فایل‌ها و اطلاعات از بین رفته یا تخریب‌‌شده توسط ویروس‌ها
- بازیابی اطلاعات از انواع کارت‌ حافظه و فلاپی‌دیسک‌ها
- بازیابی فایل و فولدرها توسط سیستم عامل
- بازیابی اطلاعات پاک‌شده، آسیب دیده بر اثر خطاهای مختلف نرم‌افزاری
- پشتیبانی از فایل‌های دارای اسامی طولانی
- توانایی پیمایش پارتیشن های آسیب دیده توسط ویروس یا MBR معیوب
- پشتیبان گیری از سیستم فایلهای NTFS ،FAT 32 ،FAT 16 ،FAT 12
- قابلیت بازگردانی اطلاعات از هاردهای IDE / ATA / SATA / SCSI
- قابلیت بازیابی به دو روش BASIC (جست‌وجوی سریع و ابتدایی) و THOROUGH (جست‌وجوی عمیق و تکمیلی)
- قابلیت رایت اطلاعات بازگردانی شده بر روی CD/DVD و تهیه Backup از آنها
- قابلیت ذخیره سازی و شروع مجدد بازیابی از همان مسیر مد نظر قبلی
- محیط کاربری آسان برای استفاده
- ارائه سرعت و قدرت هر چه بیشتر در بازیابی فایل های آسیب دیده
- قابلیت جست‌وجوی پیشرفته بر اساس مشخصات مختلف یک فایل
- انجام عملیات باز یابی به صورت دستی و خودکار
- توانایی اصلاح خواص موجود، ایجاد یا پارتیشن های مجازی
- توانایی تشخیص فایل زمانی که هیچ فایلی ثبت نشده برای انواع داده ها Office docs ،MP3 ،AVI
JPG
- ذخیره و load نتایج پیمایش پیشرفته
-  توانایی پیش نمایش محتویات فایل قبل از بازیابی
- قابلیت ویرایش مجازی از  پارامترهای درایو ها در بازیابی داده در  مدل دستی
- توانایی جستجوی پیشرفته توسط نام فایل، تاریخ فایل، رنج سایز، الگو و ویژگی های فایل
- قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک های حجیم ( ۵۰۰MB)
- سازگار با ویندوز های Win 95 ،۹۸ ،Win ME ،Win NT ، ۲۰۰۰ ،XP
- و …

 

 

 

password بازگرداني اطلاعات از دست رفته با Active Undelete Enterprise 7.3.003پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازگرداني اطلاعات از دست رفته با Active Undelete Enterprise 7.3.003 لینک دانلود – 119 مگابایت | لینک کمکی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

مجموعه ای که برای شما عزیزان تهیه کرده ایم ، مجموعه تم های جدید گوشی های سونی اریکسون می باشد که ۳ تم فوق العاده زیبا را شامل می شود.این ۳ تم دارای کیفیتی بسیار بالا و همچنین ظاهری فوق العاده زیبا می باشند و علاوه بر آن از حجم مناسبی نیز برخوردار می باشند.فرمت این تم ها thm بوده و قابل نصب بر روی گوشی های سونی اریکسون با سایز صفحه نمایش ۳۲۰×۲۴۰ می باشند.

 

theme مجموعه 3 تم جدید سونی اریکسون Sonyericsson 240x320 Theme Pack

 
 

password مجموعه 3 تم جدید سونی اریکسون Sonyericsson 240x320 Theme Packپسورد فایل : www.downloadha.com
download مجموعه 3 تم جدید سونی اریکسون Sonyericsson 240x320 Theme Pack
لینک دانلود – 436 کیلوبایت


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو Yahoo! Messenger Final به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.

Yahoo! Messenger 10.0.0.1264 - دانلود یاهو مسنجر 10 نسخه نهایی

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید

  • راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
  • به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
  • با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر و تغییرات نسخه 10 نهایی.

  • قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
  • قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
  • قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
  • امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
  • قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
  • قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
  • قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
  • قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
  • قابلیت برقراری Video Call با بالا ترین کیفیت ممکن
  • قابلیت کار با چندین زبان مختلف
  • پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت
  • و امکانات بینظیر دیگر...

دانلود

دانلود رایگان یاهو مسنجر 10

(حجم : 16.31 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل :

www.fdl.ir
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2011 v11.0.0.232 Final نسخه نهایی بالاخره آمد. قدرتمندترین نرم افزار امنیت اینترنت و قوی ترین فایروال بین نرم افزار های امنیتی با امکانات وسیع از تمام کامپیوتر شما در اینترنت و شبکه محلی شما محافظت می کند. نسخه نهایی Kaspersky Internet Security 2011 دارای رابط کاربری جدید و حجم فایل نصب بیشتری است.

در زیر امکانات , مشخصات و مزایای نرم افزار امنیت اینترنت کسپراسکی Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final را برایتان شرح می دهیم. سایت تک دانلود در آینده آپدیت آفلاین این آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی را برای شما به صورت آفلاین قرار خواهد داد.

Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final - نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنت کسپراسکی

محافظت پایه ای:

  • در مقابل ویروس, تروجان و کرم ها از رایانه شما محافظت می کند.
  • نرم افزار های جاسوسی و تبلیغاتیی را بلاک می کند.
  • در حین کار با رایانه , همیشه از آن محافظت می کند.
  • ایمیل های شما را کنترل می کند تا از ویروس عاری باشد.
  • ترافیک اینترنت شما را اسکن می کند.
  • نرم افزار های چت شما را کنترل می کند.
  • با حملات ناشناخته کامپیوتری مقابله می کند.
  • اسکریپت ها و کدهای جاوا و ویژوال بیسیک را اسکن می کند.

محافظت پیشرفته:

  • فایروال 2جانبه برای محافظت بیشتر
  • ایمن سازی شبکه Wi-Fi و VPN
  • سیستم محافظت از نرم افزار ها و مدیریت و کنترل هوشمند آنها
  • در مقابل اجرای اولین بار برنامه ها بهترین راه مقابله با آنها را انتخاب می کند.
  • نرم افزار های ناشناخته را به صورت پیش فرضدر رده های امنیتی دسته بندی می کند.

محافظت پیش گیرانه:

  • سیستم عامل و نرم افزار های نصب شده را جستجو می کند.
  • حملات از طریق نرم افزار Internet Security را جلوگیری و این نرم افزار را می بندد.
  • لینک به سایت های دارای نرم افزارهای مخرب را غیرفعال می کند.
  • جستجو و مقایسه جهانی امنیت حال حاضر جهان اینترنت توسط شبکه امنیت کسپراسکی

محافظت فوق پیشرفته و بازیابی:

  • نرم افزار می تواند بر روی کامپیوتر های آلوده نیز نصب شود.
  • محافظت از خود در مقابل غیرفعال شدن و از کار افتادن.
  • سیستم را پس از حذف نرم افزار های مخرب به حالت عادی بر می گرداند.
  • ابزاری جهت ساخت دیسک بازیابی دارد.

محافظت از دزدی داده ها و اطلاعات

  • حفاظت از داده ها و هویت شما در قبال سرقت
  • لینک به سایت های فیشینگ را مسدود می کند.
  • تمامی نرم افزارهای جاسوسی را غیرفعال می کند.
  • نرم افزار کیبرد مجازی برای ورود امن اطلاعات برای شما در نظر گرفته شده است.
  • داده های شما را در حین تبادل در پروتوکول های HTTPS / SSL محافظت میکند.
  • ارتباطات از طریق خط تلفن مشکوک و ناشناخته را مسدود می کند.
  • ردپای شما را در حین فعالیت پاک سازی می کند.

فیلتر محتوا:

  • دارای سیستم کنترل والدین بر مرور اینترنت توسط کودکان
  • سیستم پیشرفت داده شده ضد اسپم یا میل های تبلیغاتی
  • دارای سیستم حذف و غیرقابل نمایش کردن بنرهای مزاحم در صفحات وب

کاربرد و امکانات جدید:

  • تنظیم نرم افزار حین مراحل نصب اولیه
  • استفاده از ویزارد برای انجام امور رایانه
  • گزارش های مصور همراه با چارت و دیاگرام
  • سیستم اتوماتیک و چندجانبه
  • قابلیت بروزرسانی آنلاین و خودکار
  • امکان جدید : سیستم بیننده, برای آنالیز و تحلیل رفتارهای سیستم در مقابل عکس العمل نرم افزارها
  • امکان جدید: قابلیت Safe Run برای اجرای امن وبسایت ها و عملیات و تراکنش های ایمن بانکی به صورت آنلاین
  • امکان جدید: قابلیت سیستم بیننده, برای ظبط تمامی رفتارها و حرکات سیستم و آمار و ارقام و وقایع

سیستم مورد نیاز جهت نصب و اجرای نرم افزار K.I.S 2011

  • سیستم عامل : ویندوز ایکس پی SP2 و SP3 , سیستم عامل ویندوز ویستا و ویندوز 7 به صورت 32بیت و 64بیت
  • سی پی یو : 800 MHz (در ویندوز ایکس پی) و 1 GHz (در سیستم عامل ویستا و ویندوز 7)
  • رم : 512 MB (ویندوز ایکس پی) , 1GB (ویندوز ویستا و ویندوز 7)
  • Microsoft Internet Explorer 5.5 یا بالاتر
  • Microsoft Windows Installer 2.0 یا بالاتر

دانلود

دانلود رایگان Kaspersky Internet Security 2011 11.0.0.232 Final

(حجم : 100.25 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : w

ww.fdl.ir
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

یک نرم افزار قدیمی قدرتمند و آشنا که به صورت طبقه ای از امکانات فوق العاده اجرا می شد اکنون تبدیل شده به نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند دنیای صوت و تصویر که کمتر کسی را می توان دید که اسم آن را نشنیده باشد. سایت نرم افزار تک دانلود این ابر قدرت مالتی مدیا JetAudio را با تمام امکانات آن پیشنهاد می کند تا این نرم افزار JetAudio را دانلود کنید.

نرم افزار JetAudio Plus 8 یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.
ویژگی های
JetAudio 8 برنامه رادیو و تلویزیون اینترنت با JetCast، پلاگین های تجسمی شامل Sound2Vision، ویرایش برچسب های MP3، OGG و WMA، افکت های صوتی مختلف شامل wide, reverb و x-bass، خروجی صدا چند کاناله، کنترل سرعت پخش صدا، متقاطع کردن صاف صدا در میان تغییر آهنگ، رابط کاربری قابل تغییر، نشان دادن متن اشعار برای فایل های MIDI و MP3 و زیر نویس ها تماما در این برنامه Jet Audio گنجانده شده و تمام نیاز های شما را برآورده خواهد کرد.

Cowon JetAudio 8.0.6.500 Plus - نرم افزار جت آدیو مالتی مدیا

خصیصه های نرم افزار JetAudio

  • پشتیبانی از تمام فرمت های فایل صوتی تصویری
  • تبدیل فرمت های صوتی تصویری
  • رایت سی دی های صوتی
  • ضبط صدا با فرمت های مختلف
  • ویرایش برچسب Tag فایل های صوتی
  • خروجی صدا چند کاناله
  • پوسته های زیبا و حالت نوار ابزاری
  • کنترل زیرنویس و اکولایزر کردن صدا
  • مدیریت آلبوم ها و لیست پخش
  • کنترل از راه دور
  • پنجره مرکز اصلی رسانه ای با تمام کاربرد ها
  • پخش برنامه های اینترنت Download JetAudio
  • افکت های صوتی مختلف
  • کنترل سرعت صدا و زنگ هشدار و تایمر
  • ثابت ماندن صدا هنگام تبدیل به MKV/iPod/PSP
  • اضافه شدن دو الگوی فرمت J3/V5 تصویری

حداقل سیستم مورد نیاز

  • ویندوز: 98/Me/2000/XP/Vista
  • پردازنده: 800 MHz
  • رم: 256 MB
  • صوتی: کارت صدا، اسپیکر یا هدفون
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • نرم افزار: QuickTime 4 یا بالاتر

دانلود

دانلود رایگان Cowon JetAudio 8.0.6.500 Plus

(حجم : 31.18 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

اگر فایل های خود را پاک کردید یا فایل های شما گم شده یا دیسک و هارد خود را فرمت کردید و حتی RAW Disk اتفاق افتاده یا یکی از درایو های شما دچار مشکل شده یا حتی ویندوز را دوباره نصب کرده باشید و فایل های خود را از دست داده اید سایت تک دانلود نرم افزار مشکل فایل پاک شده شما را حل کرده است.
همانطور که می دانید ممکن است برخی از فایل هایی که ما به سطل آشغال انتقال می دهیم، بعدها لازم گردد که در این صورت می توانیم به راحتی آنها را با یک کلیک ساده بازگردانی داده نماییم ولی مشکل اینجاست که بعد از حذف فایل ها از سطل آشغال فایل ها دیگر در دسترس کاربر نیستند.
شرکت Getdata یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه
بازیابی فایل ها بود که به طور اختصاصی برای هر نوع فایل نرم افزار مخصوص بازگردانی ابداع نمود تا کاربران با راحتی هر چه تمام تر بتوانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند. نرم افزار بازیابی GetData Recover My Files که محصولی از تمام فعالیت های این شرکت برنامه می باشد و آخرین نسخه ارایه شده آن است ؛ هم اینک از وب سایت دانلود رایگان به صورت بدون نیاز به نصب Portable در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

GetData Recover My Files 4.6.0.797 Portable - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده

همانطور که ذکر شد شرکت Getdata بعد از ارایه بازیابی اطلاعات هارد برای انواع فایل ها اقدام به انتشار این نرم افزار نمود که قادر است با سرعت و کیفیت بی نظیر بهترین بازیابی را برای هر فایلی بر روی رایانه شما انجام و برترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان به دست بیاورید. برنامه بازیابی اطلاعات به گفته سازنده قادر است 300 نوع فایل را شناسایی و بازیابی نماید که شامل مواردی همچون فایل های ایمیل، اسناد، عکس، فایل های موسیقی و ویدئو و ... می باشد که در نوع خود کم نظیر است.
این نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات با تمام سیستم عامل ها سازگاری داشته و قادر است اطلاعات حذف شده از دیسک هایی با فرمت های FAT 12, FAT 16, FAT 32, NTFS, NTFS5, exFAT, GPT, RAID را به طور کامل بازیابی نماید. لازم به ذکر است این نرم افزار بجز بازیابی هارد همچنین قادر است عملیات بازگردانی را بر روی حافظه های موقت همانند فلش و مموری کارت ها، دوربین های دیجیتال، سی دی و دی وی دی و ... انجام دهد و در حد ممکن بازیابی داده را برای شما به انجام برساند.

امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار بازیابی اطلاعات

  • بازگردانی سریع اطلاعات حذف شده با شناسایی درایو فایل
  • امکان بازگردانی اطلاعات از روی حافظه های قال حمل
  • امکان شناسایی و بازگردانی 300 نوع و فرمت فایل
  • قابلیت بازگردانی سریع فایل های حذفی از طریق سطل آشغال سیستم
  • قابلیت جدید و کامل شده ی بازگردانی اسناد، تصاویر، موزیک ویدیو ها و ایمیل ها
  • قابلیت بازگردانی از درایو های با فرمت های FAT 12, FAT 16, FAT 32, NTFS, NTFS5, exFAT, GPT, RAID
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

دانلود

دانلود رایگان نرم افزار بازیابی داده های پاک شده

(حجم : 10.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

الا بردن سرعت اینترنت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه امروز در ایران بیش از 90 درصد مردم هنوز از Dialup با سرعت بسیار کم بهره می برند و اکثرا از راههای افزایش سرعت اینترنت خود آگاهی ندارند. امروز می خواهیم نرم افزار BeFaster را به شما عزیزان معرفی کنیم که شما را یاری خواهد داد تا از حداکثر سرعت ممکن نت خود بهره ببرید. این نرم افزار معجزه نمی کند؛ بلکه یک ابزار قدرتمند است که با بهینه سازی نحوه اتصال شما به اینترنت سرعت دریافت و ارسال اطلاعات شما را افزایش خواهد داد. این نرم افزار که یک نوع Speed Up می باشد تنها محدود به یک نوع ارتباط Dialup نمی باشد و شما می توانید در تمام اتصالات همانند Dial-up modem, Lan, Wireless, Cable Modem, xDSL, ISDN, T1, DirecPc , Cable/DSL از این نرم افزار بهره ببرید و برای افزایش سرعت اینترنت خود اقدام کنید و از اینترنتی سریعتر لذت ببرید.
همانطور که می دانید هر چه قدر سرعت شما بالا باشد به راحتی می توانید اطلاعات بیشتری را دریافت و ارسال کنید. این نرم افزار افزایش سرعت اینترنت همچنین تنظیمات اینترنت شما را به نحوی پیکربندی خواهد کرد که قطعی های مکرر اینترنت از نحوه اتصال شما دیگر به وجود نیامده و به راحتی ساعات متوالی Internet شما فعال خواهد ماند. لازم به ذکر است این نرم افزار از 26 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و از این رو از محبوبیت خاصی برخوردار است. 

BeFaster 4.2 - نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت اینترنت

قالبیت های اصلی این نرم افزار :

 
  • بهینه سازی تنظیمات رجیستری اتصال به اینترنت
  • بهینه سازی تنظیمات ویندوز برای جلوگیری از دریافت، آنالیز و کاهش سرعت اینترنت
  • قابلیت تنظیم و تیک زنی برای تنظیمات هر بخش از رایانه برای بالا بردن سرعت اینترنت
  • حذف قابلیت تعلیق اینترنت از مودم و پینگ گیری مکرر برای متصل نگه داشتن Internet
  • ارتباط زنده و مکرر با سرور اینترنت و پینگ گیری مکرر (سوپر پینگ) برای آگاهی از کاهش سرعت از طرف سرور
  • امکان ذخیره و ارسال تنظیمات این نرم افزار برای هر شخص بر روی هر رایانه دیگر
  • بهینه سازی استفاده از پهنای باند با استفاده ی مکرر از پینگ اینترنت
  • امکان آپدیت و به روز رسانی نرم افزار از طریق Internet
  • استفاده و کاربرد بسیار آسان برای هر کاربر
  • رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب
  • پشتیبانی از اکثر نسخه های مختلف ویندوز همانند ویندوز 7
 

دانلوددانلود رایگان نرم افزار افزایش سرعت اینترنت (حجم : 3.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

موبایل - آهنگ زنگ گوشی همراه موبایل

 این بار سری نهم زنگ موبایل جدید را برای شما به صورت ویژه از جدیدترین آلبوم های مجاز ارائه شده به بازار تهیه کرده ایم که همگی به صورت بیکلام می باشند. امیدواریم دانلود این 19 زنگ موبایل جدید را بپسندید.

FDL New Mobile Ringtones Pack 9 - سری نهم زنگ موبایل جدید

دانلود

دانلود رایگان سری نهم زنگ موبایل جدید

(حجم : 6.55 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

موبایل - آهنگ زنگ گوشی همراه موبایل

 این بار سری نهم زنگ موبایل جدید را برای شما به صورت ویژه از جدیدترین آلبوم های مجاز ارائه شده به بازار تهیه کرده ایم که همگی به صورت بیکلام می باشند. امیدواریم دانلود این 19 زنگ موبایل جدید را بپسندید.

FDL New Mobile Ringtones Pack 9 - سری نهم زنگ موبایل جدید

دانلود

دانلود رایگان سری نهم زنگ موبایل جدید

(حجم : 6.55 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

|| لینک مستقیم و کمکی ، کیفیت عالی DVDScr 400 MB + نمونه کیفیت ، زیرنویس فارسی ||

 

Megamind

 

 

خلاصه داستان : ابر قهرمانی به نام Metro Man و ابر ضد قهرمانی به نام Megamind، سال هاست که با یکدیگر رقابت می کنند. ماجراهایی که بین اون ها اتفاق می افتاد، تقریبا دیگه یکنواخت شده بود؛ مثلا Megamind یک بچه به نام Roxanne Ritchi رو می دزدید، بعد Metro Man میومد و اون رو نجات می داد، Megamind به زندان می افتاد، اما دوباره به زودی فرار می کرد. از این قبیل ماجرا ها دوباره و دوباره و دوباره برای اون ها اتفاق می افتاد. اما چیزی که همه رو شکه کرد، درباره Megamind بود؛ بالاخره یک روز اون Metro Man رو می کشه! و حالا او و معشوقه اش کنترل تمام شهر را در دست دارند. دیگه هیچ چیزی نمی تونه جلوی Megamind رو بگیره و اون به هر چیزی که بخواد می رسه. اما چیزی که در این بین اون رو سورپرایز کرد، این بود که اون از داشتن قدرت متلق خسته شده بود! اون به یاد روز های خوبی می افتاد که خودش و Metro Man با هم دیگه مبارزه می کردن. آخه یه ابر ضد قهرمان، بدون وجود هیچ قهرمانی که باهاش بجنگه، چیکار باید بکنه؟!

download  لینک مستقیم اختصاصی takdownload

 
 

                دانلود زیر نویس فارسی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام
 
Microsoft_Expression_Studio_Ultimate_v4.0_www.MihanDownload.com.jpgبسته عظیم شرکت مایکروسافت شامل مجموعه ای از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت و طراحی وب سایت
در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Microsoft Expression Studio برایتان آماده کرده ایم که قطعآ تمامی طراحان وب با این محصول معروف شرکت مایکروسافت کاملآ آشنا هستند. این نرم افزار در واقع یک مجموعه عظیم از تمام ابزارهایی است که یک طراح و برنامه نویس وب به آنها نیازمند است. مثلآ شما با کمک نرم افزار Microsoft Expression Web این بسته به راحتی می توانید اقدام به طراحی و ساخت یک سایت با تمامی استاندارد های وب و نیز سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف نمایید. همچنین این نرم افزار از زبان های برنامه نویسیPHP, HTML/XHTML, CSS, javascript, ASP.NET و ... به صورت کامل پشتیبانی می کند و شما قادرید تا با استفاده از زبان برنامه نویسی مورد نظرتان اقدام به ساخت سایت های دلخواه خود نمایید. یکی دیگر از نرم افزارهای پر کاربرد در این بسته Microsoft Expression Design است که برای کارهای گرافیکی سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد و شما میتوانید از آن برای طراحی پخش های گرافیکی یک سایت استفاده کنید. دیگر نرم افزارهای این مجموعه شامل Microsoft SketchFlow ابزاری برای طرح چارت و نمودار پروژه در طراحی های وب سایت ، Microsoft Expression Encoder ابزاری برای قرار دادن ویدیو در پروژه وب سایت ، Microsoft Expression Blend محصول جدید مایکروسافت برای سازگار کردن طراحان وب با تکنولوژی های مدرن .Net و Silverlight.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- داشتن مجموعه ای از کاملترین نرم افزارهای طراحی وب سایت.
- پشتیبانی از زبان های مختلف برنامه نویسی تحت وب.
- داشتن ابزار گرافیکی بسیار قوی برای طراحی های گرافیکی سایت.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

پس از دانلود، فایل ایمیج استخراج شده را با استفاده از نرم افزارهای رایت دیسک مانند Nero بر روی یک سی دی خام رایت کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام
 
1rapala-pro-fishing-engpc.jpg

نام بازی: Rapala Pro Fishing

پلتفورم : pc
ژانر:ماهیگیری / Fishing
سال انتشار: نامشخص
نوع  فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص
توسعه یافته : نامشخص
درجه بندی سنی : E
قابل نصب بر روی: Windows XP / Vista / Seven

بازی های فانتزی از جمله

بازی هایی هستند که همیشه بر خلاف اسمشان طرفداران زیادی در سرتاسر جهان داشته اند.قصد معرفی و ارئه بازی ماهیگیری Rapala Pro Fishing را داریم.این بازی از آن جهت بین تعداد زیادی بازی اهمیت زیادی پیدا کرده است که سبک یا همان زانر آن متفاوت از بقیه میباشد.این بازی توسط سازنده این گونه معرفی شده است: با شتاب جعبع ماهیگیری خود را بردارید...قایق باس خود را روشن کرده و اماده ماهیگیری شوید... !!!این مجموعه حقیقتا زیبا شبیه سازی شده است و طبق گفته ناشر قبل از آن به هیچ عنوان هم سبک آن را ندیده اید و از بازی کردن آن هیچ وقت ابراز پشیمانی نمیکنید... .!!! دقت کنید این بازی به شدت بر روی هوش مصنوعی ماهی ها مانور داده است پس باید عرض کنم که ماهی گیری در این بازی بیش از حد به واقعیت شبیه میباشد و به راحتی نمیتوانید ماهی صید نمایید.!!! این بازی در تمام جزئیات تمام جوانب را رعایت کرده است و شما به سختی میتوانید بگویید فلان حرکت  غیر واقعی است و به سرزنش سازندگان بپردازید!!! گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد هر چند که با توجه به حجم کم بازی انتظاری بیشتر از این نمیرود... .این بازی دارای موسیقی متن و صدا گذاری فوق العاده ای هست..تعدد مراحل در این بازی به شدت زیاد میباشد ...شاید باور این جمله که دراین بازی بیش از 500 هزار هکتار مخصوص ماهیگیری وجود دادر اندکی مشکل باشد...ویژگی های بازی:

1-    ماهی های واقهی با هوش مصنوعی باور نکردنی
2-21 مسابقه مجزا
3-بیش از 500 هزار هکتار از برگزیده ترین و معروفترین آی های جهان مخصوص ماهیگیری
4-رودخانه آمازون و دلتای دانوب

3rapala-pro-fishing-engpc.jpg

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام

 

Top-Task-Man.jpgنرم افزار TOP TASK MAN که توسط شرکت CEP TEAM تولید شده به شما برنامه های در حال اجرا را نشان می دهد.گاهی این برنامه های قابل اجرا پردازنده گوشی شما را به شدت درگیر می کند.با استفاده از این برنامه شما می توانید آیکون برنامه های در حال اجرا را در هر کجای HOME SCREEN قرار دهید.این نرم افزار بر روی گوشی های سیمبین ورژن 5 و سیمبین 3 قابل اجراست.


این نرم افزار بر روی گوشی های زیر تست شده و 100 درصد اجرا می شود:
Nokia 5230
Nokia 5233
Nokia 5250
Nokia 5530
Nokia 5800
Nokia C5-03
Nokia C6
Nokia C6-01
Nokia C7
Nokia E7
Nokia N8
Nokia N97
Nokia X6


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام
 
arxiv_www.mihandownload.com.jpg
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. ویندوز XP یکی از موفق ترین پروژه های مایکروسافت بوده و از کاربران بسیاری برخوردار است اما با این وجود ظاهر این ویندوز چندان گرافیکی نبوده و کاربران پس از مدتی از ظاهر تکراری آن خسته شده و در پی تعویض تم و یا تصویر پس زمینه خواهند بود. به همین جهت امروز یک سه تم بسیار زیبای ویندوز Xp را برای شما آماده کرده ایم. این تفاوت این تم ها در رنگ آنهاست و در نکات ریز همگی مشابه هستند. آیکون ها ، منوها و تصاویر پس زمینه ویندوز شما پس از نصب تم دچار تغییراتی می شوند که بی شک از آن لذت خواهید برد. شایان ذکر است که این تم ها به رنگ های سبز ، آبی و قهوه ای هستند که با توجه به سلیقه خود می توانید از آنها استفاده کنید.



توجه:
 پس از استخراج تم از حالت کمپرس فایل های بدست آمده را در مسیر C:\Windows\Resources\Themes کپی کنید.
 

 

 
 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :